بالبینگ چیست ؟

  • بالبینگ چهره که به نام های دیگر مانند چراغ خواب سه بعدی یا آباژور سه بعدی نیز معروف است ، محصولات جدید در زمینه نورپردازی و آباژور هستند.
  • از ویژگی های بالبینگ ها می توان به مصرف برق بسیار پایین ، عمر طولانی و امکان طراحی مدل های زیاد و متنوع اعم از حکاکی چهره ، حکاکی متن ، حکاکی لوگو ، اشکال هندسی و… ، و تلفیق هرکدام از این موارد باهم را اشاره کرد.
  • بالبینگ یکی از پرطرفدارترین محصولاتی است که اخیرا برای هدیه دادن مورد استقبال قرار گرفته و برای انواع مناسبت ها این محصول میتواند یکی از گزینه ها باشد.

اجزای تشکیل دهنده

پایه بالبینگ


پایه بالبینگ تشکیل شده از چند لایه چوب MDF با کیفیت عالی و ضخامت ۳ میلیمتر و یک لایه پلکسی گلاس شفاف است . لایه پلکسی گلاس جهت جلوه و زیبایی بیشتر نورپردازی پایه بالبینگ در ترکیب آن قرار میگیرد. لایه بالایی پایه ، دارای یک شکاف ، جهت گذاشتن و برداشتن پلکسی گلاس ( صفحه ای که حکاکی تصویر روی آن انجام میشود ) میباشد ، که زیر همین شکاف ، LED جهت نوردهی به پلکسی ، تعبیه شده است.

اجزا تشکیل دهنده


اجزاء تشکیل دهنده پایه ی آباژور عبارتند از کیت نورپردازی ، سنسور و LED SMD فول کالر . روند تکمیل به صورت دستی و با دقت و ظرافت انجام میشود و همچنین ما در ایده آل لیزر از مرغوب ترین کالا های الکترونیکی موجود در بازار جهت درست کردن پایه ها استفاده میکنیم . در این پایه سیم آداپتور به کیت نورپردازی بصورت مستقیم متصل شده ( لحیم شده ) و فقط کافیست آداپتور به برق متصل شود.

                                    

 

تنوع در کارایی


همانطور که در مطالب بالا گفته شد ، این پایه مجهز به کیت نورپردازی ، سنسور و ریموت کنترل است که همین موضوع باعث تفاوت قیمت و جذابیت بیشتر این مدل بالبینگ (۱۶ رنگ ) نسبت بالبینگ معمولی ( تک رنگ ) می باشد. شما به وسیله ی ریموت کنترل میتوانید پایه را روشن و خاموش کنید ، حالت نورپردازی را تغییر دهید و رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید . نکته جالب دیگر اینکه شما میتوانید میزان نوردهی را نیز در این بالبینگ تغییر دهید ( کم و زیاد کنید ) .

 ابعاد


چراغ خواب های ۳ بعدی ( بالبینگ ) ، در سایزهای  ۲۵ * ۲۰ سانتمیتر  و  ۳۵ * ۳۰ سانتیمتر  ساخته میشود. ابعاد ذکر شده ، مربوط به قسمت شفاف ( پلکسی گلاس ) که روی آن حکاکی میشود میباشند.

مهم : اگر حکاکی بالبینگ ها در ابعاد بزرگتر انجام شود ، نور به قسمت های بالاتر کمتر تابیده میشود و از جذابیت کار کم میشود .


نمونه های آماده بالبینگ


برای خرید نمونه های آماده بالبینگ ( چراغ خواب ۳ بعدی ) ، میتوانید با کلیک بر روی دکمه زیر ، مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از ثبت خرید ، تا ۳ الی ۴ روز کاری ، بالبینگ توسط پست پیشتاز برای شما ارسال می شود.

* نمونه های آماده شامل طرح های اجسام ، حیوانات و تایپوگرافی می باشند .


سفارش شخصی


جهت سفارش های شخصی بالبینگ ( چراغ خواب های ۳ بعدی ) ، بصورت حکاکی تصویر ، چهره ، متن و یا هر طرح و مدل دیگر به سلیقه  مشتریان محترم ، میتوانید از طریق صفحه ی سفارش های شخصی عکس های مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید. پس از طراحی و تایید طرح توسط شما ، تکمیل و ارسال توسط پست پیشتاز ۳ الی ۴ روز کاری زمان می برد.

* کیفیت عکس های ارسالی هرچقدر بالاتر باشند ، در کیفیت حکاکی تصویر بالبینگ تاثیر میگذارد.


مشاهده نمونه کارها


با کلیک بر روی لینک زیر ، میتوانید نمونه کارهای انجام شده چراغ خواب ۳ بعدی ، بالبینگ چهره و بالبینگ تبلیغاتی را مشاهده کنید .

  • کیفیت عکس های ارسالی هرچقدر بالاتر باشند ، در کیفیت حکاکی تصویر بالبینگ تاثیر میگذارد.
  • عکس های چراغ خواب های ۳ بعدی ( بالبینگ ) ، فقط در صورت رضایت مشتری محترم ، منتشر میشود.
۳۵۰,۰۰۰ تومان
۳۵۰,۰۰۰ تومان
۳۵۰,۰۰۰ تومان
۳۵۰,۰۰۰ تومان
۳۵۰,۰۰۰ تومان
۳۵۰,۰۰۰ تومان
۳۵۰,۰۰۰ تومان
۳۵۰,۰۰۰ تومان